fredag 17. mai 2013

... oppstilte bilder...

... på 17 mai er vanskelig å få til.
Men - tradisjonen tro - et 17mai bilde 
av mormorungen og undertegnede hører til.

Årets mysemotsolabilde
2013 ☼


Kan egentlig minne litt om det fra 2012:


Kan også egentlig minne om det fra 2011:

(litt reklame i bakgrunnen. Får ikke betalt for den nei)

Men - de beste bilder er 
de man tar i farta, ikke sant?




Bunad er 
ingen hindring for trampolinehopp!
Nei - jeg hoppa ikke. 
Du trenger ikke hoppe mormor, 
sa mormorungen.
Så da lot jeg det være.

24 kommentarer:

  1. Såååååå fine! Takk for denne 17.mai!
    (Ja jeg har bare en pause i rydding)..

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi - ja sånn ble de bildene! De siste er jo best, jeg ser den.. ;) Pause i rydding her også!

      Slett
  2. Så fine bilder av dere.

    Ikke vanskelig å se at dere er <3 venner

    :) mor inger

    SvarSlett
  3. Herleg avslutting på dagen på trampolina :)
    Eg observerer at det har vore fint ver alle åra 17 mai hos deg..
    Her har vore ein strålande og solrik dag i år, nesten sånn at det brenn i kinna i kveld..
    Men helga begynner no, eg ynskjer fin pinsehelg til deg :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja kan ikke klage på været! Men varmerekord i dag. 25 grader i skyggen. Var ikke så veldig vondt å få av bunaden og slenge seg på sofa'n nei...
      God pinse og klem :)

      Slett
    2. Gløymde å seie at det nye hårbandet er kjempefint. I det heile tatt er både du og bunaden flott !
      Såg ei dame i Oslobunad i toget her óg i dag,

      Slett
    3. Ja fornøyd med hårbåndet! Det er ikke den mest brukte bunaden, men ser noen innimellom som har den ja :)
      Takk for ros, det trengs etter jeg ser på bildene - har aldri likt bilder av meg sjøl, men sannheta må jo fram ;)

      Slett
  4. Hensynsfull mormorunge. :-)

    Fine bilder, håper dagen var like fin som det ser ut. :-)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Knallfin dag og ille værnt som døm sier her!!! (betyr veldig varmt)
      Klem sendes til Løten!

      Slett
  5. Mormorungen er nå den beste da :)
    Ser ut til at dere hadde det like fint på 17 mai i 2013, 2012 og 2011 ;) flott bunad du har :)
    KLÆM

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ho er best, uten protest!
      17 mai-været har vært bra de siste åra, men like varmt som det var i år er det lenge siden det var! Oslobunaden er fin den ja :) Klem!

      Slett
  6. Godt du fikk lov å la være, sa denne mormoren til den andre og la ved en 18. mai klem, helt uten hangover av noe art :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja heldigvis! Da hadde jeg nok vært enda mer gåen enn det jeg er i dag... Godt man kan ta seg inn med god samvittighet :) sa denne mormora til den andre og la ved en kveldsklem :)

      Slett
  7. Du ser like flott ut hvert år, bare mormorungen som forandrer seg og blir større.
    Nydelig bunad du har.
    Ellen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er det bare å takke og neie :) Ja - Oslobunaden er fin den, syns jeg også :)

      Slett
  8. HA ha, gøy med sånne bilder - du er jo prikk lik, mens ho lille blir større og større:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Yess! Knallkommentar! (men det er nok bunaden som gjør det. Får gå i bunad hver dag da kasnkje....)

      Slett
  9. Så fin bunad du har! Og bildene av mormorungen var flotte.

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett