fredag 31. mai 2013

... det var ingen som trodde...

...på meg.
Det var ingen som trodde på meg da
jeg i mitt 60-årslag fortalte at jeg kom til å
komme i bladet 
Vi over 60.

De bare lo:


De trodde det var en fleip
da det kom en og annonserte 
det på 60-årsfesten.
Han hadde til og med seg et blad.
Jeg pryda hele forsida.


 (Syns det var litt artig 
å ta bildet av juksebladet 
i 2 deler)



Det var jo løgn da.
Jeg er verken på forsida
eller midtsida.
Jeg er på side 96.
I juni-nr. av Vi over 60.


Så da sier jeg bare:
Trur dere meg nå???
Det var det jeg sa!

Og nå har jeg definitivt kommet ut av
bloggskapet.
Jeg trodde ikke jeg kjente noen som
leste dette bladet.
Jeg gjør visst det allikevel.

26 kommentarer:

  1. Slik kan det gå :)
    Slutt på freden og roden i mormoruniverset, det velter sikkert inn mange :)
    Gøy, sa denne mormoren til den andre og la ved upublisert klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha... passe gæærn, men pytt pytt! Og en gang for mange uker siden sa jeg at til deg at jeg hadde gjort noe rart og spennende. Jada - dette var det, så nå veit du det sa denne mormora, som kanskje har blitt Å-kjendis for et øyeblikk? til den andre :)

      Slett
  2. Hehe! Artig!
    Og no "kjenner" eg ein kjendis:)

    SvarSlett
  3. Stilig! Må nok kjøpe det bladet og lese. Spennende!
    Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi... ja det blir kanskje noen ekstra solgte blader denne gang ;) Har ikke fått kjøpt det selv enda, det hadde ikke kommet her i dag,men nabo abbonerer... jaja :)

      Slett
  4. Svar
    1. Jeg tvilte litt i førsten,men tenkte: skitt au. Om hundre år er allting glemt ;) Men det kommer jo i boka til neste år da, haha....

      Slett
  5. Så gøy. Var det Øyvind som intervjua deg?

    God helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Svar
    1. ja ikke sant? noe må man jo finne på ;)

      Slett
  7. SÅ moro! :-) Det der skal jeg rote fram hjemme hos meg.. vel hjemme hjemme. :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi... ikke så veldig spennende det som står der da, du kjenner vel meg fra før på en måte ;)

      Slett
  8. Det er mange bra artikler i Vi over 60. Selv om jeg vel har noen årr igjen før jeg befinner meg i målgruppen, må jeg nok kjøpe juninummeret av dette bladet og få noen til å lese for meg.

    Cecilie

    SvarSlett
  9. Du gjer det skikkeleg du, når du rundar 60.
    Supert !
    Eg må kjøpe bladet, har slutta å abonnere så det kjem ikkje i posten lenger.

    God helg !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja skarreværra så skarreværra, haha :)

      Slett
  10. Morsomt og fint! Så blir det til inspirasjon for flere mormorer sikkert :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det som er meninga ja :) Er en sånn serie med eldre, jeg mener litt voksne, eller litt over ung, hihi... og data :)

      Slett
  11. Jepp- nå er du ute av skapet!! ;) Så bra :)

    SvarSlett
  12. Sjovt- håber at din krop har det bedre i dag end i går. Ønsker dig en god tirsdag:) Knus!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja moro :) Kroppen er tilbake til nesten normalen :) God torsdag og klem til deg!

      Slett