mandag 18. april 2011

Vel overstått.. og løsning påskenøtt


Finns det vakrere blomster enn tulipaner tro? 
Fikk disse av mannen i hus - og de gule var doble, eller triple!

Men tilbake til gårsdagen! Fantastisk fin dag med masse besøk og mange flotte gaver! 
Heldige meg!
Tusen takk for gratulasjonshilsninger! 
Jeg har forresten aldri vært så gammel som jeg er nå - ny pers!

Og løsning på påskenøtt? 
Vel.. uansett hvem alder man er i, mellom 10 og 99, 
så blir tallet 9 når man gjør som jeg sa. 
Innvikla? Ja, men sånne gåter og nøtter likær jeg, sånn er det bare!
Fortsatt god påske, med og uten påskenøtter!

2 kommentarer:

  1. Nydelig bukett!! Skulle sendt gubben min i opplæring hos din:O))
    Pers rek, ikke dumt i denne sammenhengen heller det;)
    Nyt en ny dag, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. AHA! jeg har juksa litt, og sett i en annen kommentar at du ble 29!! gratulerer så mye med vel overstått! tenk at vi er like gamle/unge!!
    herlig!

    SvarSlett