torsdag 23. april 2015

...det var egentlig veldig enkelt....

...å få ho til å komme.
Mormorungen og jeg så først i boka.
Der sto det hvilken språk eller låt ho lagde:


Så vi satt oss på veranden og ropte:
"tselitt, tselitt". Tostavet. 
Vi prøvde i hvertfall.

Det gikk ca. 1 time.
Så var ho på plass.

Hvem?

Linerla vel!

Og ikke bare 1!
De var 3!

Den ene med skikkelig rocka sveis!


Passa veldig bra
siden vi i går var på Riksteatrets
barneforestilling "Kjell Aksel rocker"!

Linerla - du rocker!

Velkommen



8 kommentarer:

  1. Godt jobba.
    Det var nok det som mangla i fjor når ho kom så seint..

    Fin song frå ikkjeflygande og flygande !

    Nattaklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja så enkelt! Vi skal huske det til neste år altså :)
      Go' hælj-klem fra meg!

      Slett
  2. Løsningen var nok å rope med riktig rop :)
    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - skjønner ikke at vi ikke har tenkt på det før :)
      Klem til mormoren fra mormorfarmora !

      Slett
  3. Svar
    1. Ja - jeg blir like glad hvert år når ho er på plass :) Og mormorungen likeså :) Klem til deg!

      Slett
  4. Herlig innlegg!
    Nå må jeg virkelig se meg rundt om jeg ikke får øye på linerla snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - jeg har vært opptatt av linerla i mange år - blir en besettelse på våren det, haha. Og jamen er mormorungen like interessert så dette kommer til å gå i arv :) Håper du plutselig ser linerla du også :)

      Slett