torsdag 31. oktober 2013

.... når man ikke er vokst opp med å...

... feire Halloween, 
så er man ikke så veldig glad i det.
Men jeg skjønner jo at ungene 
syns det er gøy og 
at skikken har kommet for å bli.

Da jeg kom luskende selv hjem sånn 
ved 20-tiden i kveld,  
og kikka ned, 
så jeg plutselig et 
skikkelig skummelt Halloween-motiv!!!

Grøss og gru.
Jeg bør nå feie for min egen dør ser jeg.
Bladet bare lå der....
Sand og grus også....
Jamen tror jeg det er 
malingsflekker også....

Men de orange skoa gjorde det 
plutselig enda skumlere.


Ble du skremt???

14 kommentarer:

  1. En lille bitte smule skræmt ;-) Og så har jeg det som dig med Halloween. Jeg er ikke meget for det, men det forsvinder vist ikke igen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at jeg greide å skremme helt til Danmark :) Ja... vi kommer nok ikke utenom, så får ta det som det er, uten å irritere seg for mye... jeg prøver :)

      Slett
  2. Nei. Prøv å gå julebukk isteden...mye koseligere .-)
    Ha fin dag,og klem på kvisten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Klarte jeg ikke skremme deg heller??? Filler'n.... Ja - enig - heia julbukkene :)
      Fredagsklem til deg Bente :)

      Slett
  3. Likte din variant, men liker ikkje hysteriet omkring Halloween,
    er visst for gamal...
    Ynskjer deg ein fin dag Inger.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Er nok for gammel jeg også ;) men skjønner at det har kommet for å bli, så får bare støtte opp om mormorungens framtidige halloweenfeiringer ;) Ha en nydelig hælj - her skinner sola!
      Klem

      Slett
  4. Jeg er lettskremt! Men dette var en snill Halloween-opplevelse.
    Her oppe i skogen er det ingen besøk, så jeg trenger ikke tenke på "trick or treat"!

    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skumleste var det bladet... jeg har ikke sånt tre, ikke nabo heller - hvor kom det fraaaaaa... grøss ;)
      Klem til deg i skogen :)

      Slett
  5. Livredd! Har nesten ikke sovet i natt pga at jeg så det bildet på FB i går.. :-P

    SvarSlett
    Svar
    1. Yess! Da klarte jeg å skremme deg ihvertfall! ;)

      Slett
  6. Vart itj skræmt.
    Må noe noe skarpere til. sa denne mormoren til den andre og la ved en fredagsklem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tøff du... sa denne mormora til den andre og la ved lørdagsklemmen :) Her blir det mormorungebesøk, hurra :)

      Slett