lørdag 26. januar 2013

... jøss - 2 år alt...

Dagen i dag, som snart er historie, er bloggbursdag.
Min blogg er 2 år.
Og jeg har ikke feira.
Jeg kom ikke på det før nå.
Kan det være at jeg har blitt glemsk?
Kan det være at jeg en gang i dette år 2013 
fyller fire ganger femten?

Sukk.

Jaja - gratulerer til bloggen da.
Jeg linker til første innlegg.
Og ser at jeg kanskje har forandra noe på stilen.
Men - blogg er blogg.
2 år er 2 år.
Sånn er det bare.

Og sånn så mormorungen
og mormora ut
for ca. 2 år siden:


Da gjenstår det bare å si:
Go' hælj! 
Og plutselig gikk dagen i dag
over til dagen i morgen
eller med andre ord:
Lørdag!








20 kommentarer:

  1. Koselig bilde og god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med to år!! :-) Fikk meg til å tenke på at min blogg faktisk er to år i mars. wow. Som tiden går. Og jeg kommer IKKE til å linke til mitt første innlegg! :-D Ditt innlegg var fint det, selv om du har utviklet innleggene noe så var det en gjenkjennelig mormor der inne et sted. :-D Gratulerer med to år, jeg er kjempeglad for at jeg fant deg her inne.. eller du fant meg, eller hvordan nå dette var. Lenge siden vet du, ikke lett å huske når man begynner å bli gammel. ;-) (Eller det er vel bare bloggene som blir gamle, ikke vi. :-D )

    Ha en flott lørdag!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - inni er jeg lik, sånn ca ;) Men fått mange nye bloggvenner og lest mange fine innlegg - så jeg har blitt rikere i løpet av de to åra, det er helt sikkert !
      Flott lørdag til deg også!
      Klem

      Slett
  3. To år. Til lykke bloggen (og mormoren)
    Ser frem til de neste to årene.
    Sa denne mormoren til en annen og la ved en gratulasjonsklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme - godt vi traff hverandre her i bloggverdenen :) sa denne mormora til den andre!

      Slett
  4. Gratulerer med 2-årsjubileum til både deg og bloggen din! Det var bra vi fant hverandre, og vi må fortsette å holde sammen som bloggevenner. Min blogg har 2-årsjubileum 2. juli. Ha en fin lørdag!

    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Cecilie! Veldig bra vi fant hverandre ja! Vi skal holde sammen så klart! Fin lørdag til deg også! Her snør det!

      Slett
  5. Grattis med jubileum!
    Håper jeg får igjen litt bloggegnist jeg også, for den er laber for øyeblikket..men må jo innom noen av de kjente og kjære i ny og ne:))
    Kos dæ i helga, klem;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig at du kommer innom :) Jeg følger med deg, og plutselig kommer du med noe, garantert!
      Kos deg du også! Her er det snøøøøø... klem!

      Slett
  6. Gratulerer med to år !
    Koseleg bilde av dokke to :)
    Ja, tida går fort du, i august blir det to år med meg også.
    Jammen glad eg fann deg, eller hugsa kje kven som fann kven.
    Eg hugsa iallfall at eg følte meg tryggare i bloggverda etter eg begynte å få tilbakemeldingar frå deg :)
    Eg er nokre fleire år enn deg, men det er berre tal.

    Håper me bloggast vidare lenge :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne-Mari! Husker ikke hvem som fant hvem jeg heller, men bra funn var det i hvertfall :)
      Gir meg ikke jeg, så vi skal fortsette kontakten ja!
      Klem til deg!

      Slett
  7. Gratulerer med dagen!
    Jeg hygger meg med innleggene dine. Du har en lun, fin humor som jeg setter veldig stor pris på..
    Håper du fortsetter lenge......
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg er også innom deg, men ikke like flink til å kommentere alltid. Jeg gir meg ikke :)
      Klem til deg!

      Slett
  8. Svar
    1. Tusen takk Pia! Du er jo en av de første bloggerne jeg kjente til! (og i sta så jeg at du leder morsomste mammablogger, heia, heia!)

      Slett
  9. Hipp hurra med 2-årsdagen!
    Husker jeg syns det var så stas at du startet å blogge, fordi du er så morsom.. og god, litt søt og rett og slett ganske koselig - og det syns jeg fortsatt!
    Håper du fortsetter i de neste 100 år :)
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fine Tina ♥ Du var jo også en av de første bloggerne jeg kjente til :) Såklart så skal jeg blogge neste hundre år, hiv og hoi! ♪♫♪

      Slett
  10. Sender over mange gratyulasjoner i anledning 2-årsdagen. Ser frem til de neste to år. Og for et fint bild :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk Siri! Fint bilde ja, helt enig! Vi blogges fortsatt, gir oss ikke :)

      Slett