torsdag 30. august 2012

Fantastiske Cohen...

Så var dagen der. 
"Blind date" med Mormor på muren.

Og vi starta friskt:

Jordbær og champis...
Jaja - var vel kanskje til de prominente, 
eminente som kom etter oss, men vi smakte.
I hvertfall på det tørre...

... og falt for de samme bildene på Cohens utstilling..

Men begge hadde dårlig med veggplass i heimen, 
så vi handla bare plakat.
Det var kanskje noen nullers 
forskjell i pris også som avgjorde bitte litt...

Det nærma seg etter hvert konsert...

Vi var klare - på orkesterplass....

....himmelen var magisk....

... og mannen med den 
fantastiske stemmen var magisk... 

Da månen i tillegg dukka opp i kveldsmørket,

... var det bare å si "Halleluja" og "Amen"..

♫♪♫
At det tok meg bortimot en time
å finne igjen bilen
på et enooooormt jorde
med tusenvis av biler
i svarteste mørket,
var bare en artig avslutning på 
en fantastisk konsertopplevelse!





28 kommentarer:

  1. Jeg skulle også gjerne vært på konsert med magiske Leonard Choen....heldige deg og skitt på nuller som jo er ingenting.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja heldige meg! Opplevelse man lever på lenge...

      Slett
  2. Så trivelig det hørtes ut! Tenker dere koste dere godt, men ser for meg leting av bil...jeg finner ikke min på mindre plasser...og i dagslys!

    Nyt siste rest av august, klem fra mæ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du skulle sett... eller ikke sett... det var bekmørkt. Jeg sliter ellers noen ganger jeg også - i lys ☼
      Klem tilbake!

      Slett
  3. Så moro at dere mormorer var der og treftes! :-) :-) Håper dere nøt konserten, og likte hverandre. :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi mormorer fant tonen med en gang og hadde en kjempefin kveld!!!
      Fin kveld til deg også Elin!

      Slett
  4. Så kjekt!
    Tenkte på dokke når eg såg glimt av konserten på TV!

    SvarSlett
  5. Ååå! Så kjekt med konsert!
    Etter ein konsertoppleving, så tolest det litt bil-leiting ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada - jeg tok det med et smil og synes hele situasjonen var komisk der jeg gikk sammen med mange andre likesinnede og trykka på knapp på bilnøkkel, i håp om å få et blink tilbake :)

      Slett
  6. Høres ut som en bra opplevelse:)

    SvarSlett
  7. Åh, det må vere ei oppleving til å leve lenge på :)

    Fin kvelden derpå til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den konserten glemmes ikke med det første!
      Takk takk - har vært litt på lading i dag... Sangseminar i hælja, trallalla ♫♪♫

      Slett
  8. Høres ut som den perfekte kveld:)
    Kan nesten se det for meg der du leter etter bilen hihi:)
    Etter vi kjøpte " vanlig" bil, har jeg problemer i dagslys å finne den igjen på store parkeringsplasser:o))
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du skulle sett... komisk! Det var flere enn meg som traska rundt i bløtt gress og trykte på knapp på nøkkelen.. i håp om et blink tilbake :)
      Fin kveld og klem til deg!

      Slett
  9. Herlig! Alle veit jo det.....som Kari Bremnes synger på "Cohen på norsk" - et glimrende album forøvrig.

    SvarSlett
    Svar
    1. "He's our man" ! Ja ihvertfall når det gjelder synging da ;)

      Slett
  10. Du fant da bilen til slutt.
    Lurer på det virrer noen der ennå?
    Takk for hyggelig selskap :-)
    God tur Til seminaret og skal tenke på deg på formiddagen.
    sa denne mormoren til en annen.

    SvarSlett
    Svar
    1. hoho - nei muligens er det enda noen som virrer rundt på jordet!
      Takk det samme!
      Nå er det klar til avgang... og sangseminar, rekker ikke verken blogge eller kommentere...
      kommer plutselig tilbake! Go' hælj!
      sa denne mormora til en annen!

      Slett
  11. Dejligt, at I to mormødre havde en fantastisk aften. Sjovt, at I kunne mødes :-)

    SvarSlett
  12. Virket som dere koset dere glugg ihjel. :D
    Ha en fortsatt god helg Inger. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var en topp dag!!!
      Fortsatt go' hælj til deg også :)

      Slett
  13. Hei Mormor Inger.
    Mor Inger må jo bare se innom deg :)
    Koselig blogg du har, og jett om jeg gjerne skulle vært på Cohen konserten. Visste ikke at det er Taube konsert i Engelsviken, det skal jeg prøve å få med meg neste år jeg også.
    Legger meg til som følger hos deg, og legger deg i bloggrullen din.
    Ha ei fin helg.
    :) Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så koselig med nytt bekjentskap!
      Taube i Engelsviken anbefales ja!
      Fin hælj til deg også - skal på besøk til deg, navnesøster :)

      Slett
  14. Skulle vaert der, ja! I MIN hjemby, pa toppen av det hele! Koselig at det var vellykket!!!

    SvarSlett