lørdag 31. mars 2012

Bloggvenner

Da jeg starta med blogging, for moro skyld, 
ante jeg ikke at jeg skulle få så mange nye venner.
Bloggvenner er jo gull verdt som alle andre venner.
Bloggvenner er forskjellige som alle andre venner.
Bloggvenner kan overraske.
En av mine bloggvenner er Mormor. 
Ja ikke meg sjøl da. 
Det er en annen mormor.
Også kalt Annemor.
Som jeg datt innom for noen måneder siden. 
Som jeg ofte er innom. 
Men man må være rask på labben. 
Plutselig har nemlig den mormora publisert 
flere innlegg som jeg ikke har fått med meg. 
Hun har en blogg som heter Mormors klagemur. 
Jeg ble spurt av henne om jeg kunne ha et 
gjesteinnlegg på muren. 
Det syns jeg var veldig skummelt. 
Men jeg tok mot til meg og skrev.
Hva jeg skrev om? 
En klagemur, så klart...

Denne:


Ble du nysgjerrig,
så kan du gå inn her og lese.
Ble du ikke, så kan du la være :)

7 kommentarer:

  1. Morsomt og litt trist innlegg! Dessverre er det mange slike naboer rundt i Norges land. Men heldigvis ikke akkurat rundt oss, og skjønner jeg at vi skal være glade for!
    Koselig med gjesteinnlegg, da!
    God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke så ille som det høres ut som ;) Klarer godt å leve med å være "bare på nikk" med nabo :) Har flere. Vi er ikke alle like, sånn er det bare. Men muren ble fin!
      Ja koselig med gjesteinnlegg - god helg!

      Slett
  2. Bloggvenner er også gull verdt :)
    Koser meg hos deg :)
    KLÆM

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme Guri :) Er på en liten rundtur nå!
      Hæljeklem tilbake!

      Slett
  3. Du har rett, bloggvenner er uvurderlige ;-) Så mye trivelige folk rundt omkring! Morsom historie om klagemur, er glad vi slipper det problemet, ingen gjerde rundt eiendommene her i nabolaget! ha ei fortsatt fin helg, klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er mye man kan skrive om ;)
      Fin hælj til deg også og klem tilbake!

      Slett
  4. Hej Inger.
    Du har ret - blogvenner er dejlige.
    Mormor er også en af min blogvenner ......
    Ønsker dig en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett