onsdag 4. januar 2012

Når det stormer som verst...

Hva skjer med været?
Det stormer jo hele tiden?
Og stormene får norske navn.
Annenhver gutte- og jentenavn.
Alfabetisk.

Jeg leste nå at svenskene var sure
fordi det bare var norske navn.

Hallo svensker: 
Den som herja nå sist het Emil. 
Svenskere går det ikke an å bli.

Litt enfoldig skal man være.
For det som jeg tenkte mest på akkurat nå 
var om det ble jentenavn når man kom til bokstaven
I.
For tenk om en storm skulle få mitt navn!

Men nei...
I blir guttenavn.
Da trenger jeg ikke tenke mer på det
i denne omgang.
 

11 kommentarer:

  1. Hehe, det kommer vel flere runder. :-)

    SvarSlett
  2. Pokker å!! Da er jeg ute av konkurranse å :(
    Får satse på at det blir nok shitvær til at de starter på igjen med runden ;)
    KLÆm

    SvarSlett
  3. Ute, laaangt fremme i alfabetet! kjipt.

    SvarSlett
  4. Whitebite: Veldig kjipt... og jeg som trodde navnet ditt bebynte på W ;) Men etter rask gjennomgang i hue så er visst W guttenavn også. Søren.

    SvarSlett
  5. bebynte lissom... jaja - noe stokker seg på nyåret med rettskriving.

    SvarSlett
  6. Haha! Eit problem mindre. :)
    Eg er langt bak i alfabetet, og så mykje storm vert det vel ikkje.

    SvarSlett
  7. Like godt at I blir et guttenavn... jeg vil heller ikke ha en storm oppkalt etter rolige, stabile meg.....

    SvarSlett
  8. Hej Inger.
    Håber at det varer længe inden der kommer flere storme....
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  9. Ute av dansen jeg også.
    Som storm i værfasong. Eller så stormer jeg litt sånn til og fra :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  10. Linda: Vær ikke for trygg.... Leif var i 1997, Loke i 2005. Og neste L er..... JENTEnavn ;) Her følger jeg med serru :)
    Mormor: Vi svinger oss i dansen og stormer litt for oss sjøl vi mormorer :)

    SvarSlett
  11. Det kan jo hende de bryter rekka pga at det passer seg slik:O))

    SvarSlett