onsdag 25. januar 2012

Det fylles 1 år!!!

Hurra!
Bloggen min er 1 år!
Jeg har sett andre har feira.
Jeg smeller til med litt ballonger:


og dykker i arkivet etter et av mine første innlegg
Passær bra, for jeg har senket legemet i vann i dag..

Dessuten feires dagen med å hoppe fra stol til stol. 
Det ble tvillinger! De er like! 
Og når man setter seg i dem kan man bare lene seg bakover 
og kommer da i liggestilling. 
Med fotskammel som STOLmannen donerte, 
så er dem perfekt! 

Er ingen interiørblogger, så det blir ingen bilder. 
Men de heter Iris. 
Begge to. 
Og er i likt stoff. 
Hurra igjen!

20 kommentarer:

  1. Gratulerer med året! Og med tvillingane som omsider kom i hus;-)

    SvarSlett
  2. GRATULERER mormor!!
    Husker godt da du kommenterte hos eg for første gang, og jeg fant deg! Tror det var da jeg la ut en Vårsang.. Og blogget litt annerledes enn nå.

    Ble iallefall veldig glad for den kommentaren husker jeg Og du har vært trofast siden. Husk nå, at du er ikke nødt å kommentere hos meg hvis du ikke føler for det!

    Men i dag dreier det seg om deg! Hurra for deg og bloggen! Du er definitivt en av mine favoritter, og klarer alltid holde det variert og morsomt her inne!

    Måtte du blogge i mange år til, kjære du! KLEM!

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Søte Whitebite ♥ Du er en av mine favoritter så deg slepper jeg aldri :) Takk og takk!

      Slett
  4. Ettåring med tvillinger, du er sikker på det?????

    Å, bloggen er ett år og tvillingene Iris har ankommet.
    Skulle du ha sett på slikt. Man leser med de brillenman ikke ahr på.
    Til lykke med tvillinger ettårsdag og det hele.
    Nytt år og flere innlegg :-)

    Feire da :-)

    SvarSlett
  5. Grattis med 1-årsdag og tvillinger!! Sannelig får du det til, og jeg er glad på dine vegne for stolene, og glad på mine vegne for at du finns:O)
    Feir dagen med måte, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. P.s du gir dem bare adressen til bloggen din, du velger utseende og fra dato til dato..så ordner det meste seg:) jeg tar ikke med kommentarene, kun innleggende;)

    SvarSlett
  7. MORMOR INGER! Jeg er dypt sjokkert! Har du ikke blogget lenger? Jeg trodde jo du var en erfaren blogger når jeg begynte, og så hadde du nesten nettopp startet?! Hvordan klarer dere å bare bli superbloggere så fort!? :-)

    Å.. ja.. Gratulerer med ett år!! (Det var ett?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du lille Elin - hallo! Superblogger kan du væra sjæl altså! Trodde forresten du hadde holdt på mye lengre enn meg! Der fikk du den ;)
      Tusen takk!

      Slett
  8. Gratulerer hjerteligst med blogging 1 år.
    Eg trudde egentleg at du hadde halde på lenger.

    Du er favorittbloggaren min, det er ein sann fryd å lese innlegga dine.
    Du sper inn skjemt og alvor på ein framifrå måte.

    Og no kan du gå frå stol til stol og samle idèer til nye innlegg.
    Kos deg i godstol med skammel !

    God klem frå Anne-Mari ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk!! Det var da voldsomt til skryt (blush).
      Klem klem!

      Slett
  9. Svar
    1. Takk takk!!! Du har fulgt meg hele veien, ille kos'li!

      Slett
  10. Gratulerer med dagen og hurra for Irisene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Lurær på om jeg skal kalle dem Iris1 og Iris2, sånn de gjør med tvillinger i førsten. De er nemlig klin like!

      Slett
  11. Hej Inger.
    TILLYKKE med din blogs 1 års fødselsdag.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett