tirsdag 3. januar 2012

Berre gjer da!

... sier han spreke høye mørke på Puls.

Typisk.
Januar starter alltid med sånt.
2 mindre buksestørrelser på 4 uker.

Jeg lette på nett
etter buksebilder.



 2 str. ned fra denne blir 
veldig liten bukse.

Men så fant jeg denne!
Den kalles blog bukse??

Her snakker vi....
Hadde jeg visst om denne
hadde jo den
vært
på ønskelista.
Da hadde man ikke trengt
å gjer da!
(ingen bekymring for at jeg skal gjer da, 
jeg har da ingen nyttårsforsetter i de banar da)

8 kommentarer:

  1. Han kan berre gjere da i fred for meg!
    Jeg gidder ikke.......men kunne godt tenkt meg ei sånn bukse ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Hællæ Inger..
    Haha...Jeg tenkte det samme jeg også,når han sa det med to buksestørrelser ned.Hva med dem som bruker en liten størrelse fra før?Ikke noe for meg dette her nei,for jeg har strikk i livet på alle buksene mine.Og da passer de uansett noen kilo opp eller ned...
    Ha en fin dag i regnværet Inger..
    Klem fra ☼veig♥

    SvarSlett
  3. Hoho, så programmet, og ærlig talt, jeg kunne godt tenkt meg ned 2 buksestørrelser, men jeg er for lat:O))..men bedre opplegg dette enn å spise fett (les lavkarbo), for dette tror jeg ikke minst kroppen har godt av;)
    Nyt dagen med push-ups!!

    SvarSlett
  4. Å deilig kosebokse!
    Æ like alot ;)

    Nei, senk skuldrane og nyt livet!
    Gjer de kan han gjøra sjøl...

    Godt nytt år te dæ Inger!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  5. Den nederste var snerten.
    Går for en slik, kanskje :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  6. Et godt nytt år med GOD HELSE!, er på første plass i ønsker til deg for det nye året !!! Og du.dere mener jeg! Slanketipset står på bloggen din den 28.desember i fjor .) Jeg stjal" oppskriften til Tuvalille og har begynt årets trim :)

    Klem til hele Fæmelin :)Irene

    SvarSlett
  7. Ha, ha! Nei, tenkte jeg også, jeg gjør ikke som du sier! Trassunge er jeg :)

    SvarSlett
  8. En BLOG bukse... hihi. :-D Ja det hadde vært noe.

    SvarSlett