onsdag 11. januar 2012

Jeg tar av meg hatten....

Nei - det gjør jeg ikke. 
Fordi jeg kler ikke hatt. 
Det har jeg snakka om før - her

Men, jeg tar på meg halsen!!! 
Jeg har nemlig nå slått minst 
4 fluer i en smekk!

  1. Jeg kan ikke hekle, så jeg har bestilt meg en hekla rundhals som kom i posten i dag.
  2. Jeg har bestilt den hos denne fantastiske dama, som lager og selger masse fint og i tillegg har en egen innsamlingsside.
  3. Jeg bestilte halsen på innsamlingssiden, så pengene jeg betalte for den går til Leger uten grenser.
  4. Hun har lagt ut tutorials her, så jeg kan kanskje lære meg å hekle! (Jeg har også lært at tutorials betyr oppskrifter da)


Og her er bilde, jeg er ikke i ferd med å sovne, 
bare kikker i mitt kamera. 



Takk til flinke og hjertegode EllenSand!

12 kommentarer:

  1. Flott
    Både Ellen Sand og heklehalsen.
    Ha en fin dag ;-)

    SvarSlett
  2. DU var flott!! :-)
    Halsen og Ellen også!

    SvarSlett
  3. Du trenger jo ikke hekle når andre gjør den jobbe så bra. Det er jo fint at vi alle kan forskjellige ting og gjør det vi liker og er best på.

    SvarSlett
  4. Kjæmpefin va du Inger!

    Hurra for Ellen og hurra for deg som støtter!
    Vinn vinn det?!

    Siw

    SvarSlett
  5. Hun lager så mye fint, og dette er et flott tiltak.
    Kjempefin hals!
    Ha en finfin kveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Fltt tips - og jeg som har så mye garn som ikke går med til putetrekk...:-)

    SvarSlett
  7. Fin hals og fin du.
    Gratulerer med den nye halsen..
    :)

    SvarSlett
  8. Flott mormor!! :-)

    Og jeg ante ikke at hekleoppskrift het noe annet enn hekleoppskrift engang jeg. :-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Det var jammen meg en dyyyypt konsentrert mormor ;)
    Snasen og flott hals det der :)
    Klæm

    SvarSlett
  10. Guri: Veeeeldig konsentrert og veeeeldig rart bilde, men det er halsen som skal fram, ikke jeg ;)

    SvarSlett
  11. Hej Inger.
    Flot billede af dig.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett