fredag 11. februar 2011

Urettferdig!


På onsdag fikk jeg endelig kjøpt meg brodder. For en fantastisk oppfinnelse ! Jeg kunne gå uten problemer på dette underlaget:


I går regna det… og etterpå snødde det. Da var det ikke så glatt lenger. I dag snør det enda mer.
 
Det er jo så typisk - og urettferdig! Når skal jeg få brukt broddene nå da??

Godt sønnen i hus har gått på idrettslinje i sin tid og har helt sikkert truger. Og fotposer. Da kan jeg låne dem. Litt upraktisk når man kjører bil, men det er jo brodder også.

Det er bare å spenne på seg det underlaget som er best. Ski blir uaktuelt. Skøyter også. Jeg har lagt opp.

Go’ hælj!

6 kommentarer:

  1. Broddene mine ligger klar til bruk ved ytterdøra, men her har jeg også sluppet unna noen dager;)
    Truger hadde jo vært noe, men sannelig tungvint det også:O)
    Er du "heldig", får du nok bruk for broddene igjen:O)
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hællæ....
    Har du ikke fått brukt broddæne ennå?
    Hællemåne,jeg har brukt dem både i dag og i går..Her i Bjørndalen er det ille glatt hele tiden,og om det kom litt regn og snø,så ligger jo isen der.Skjærviken ligger jo ikke så langt unna,så ikke skjønner jeg noe.Hihi.Så hvis du vil bruke broddæne dine,så kom hit til Bjørndalen en tur da vel.
    Klem fra ho som ALLTID brukær broddær.

    SvarSlett
  3. heisan.
    så kjekt med brodder atte, har jeg å..hihihi,
    tror at i arendal by er det alle som har, både ung og gammel, det er såå glatt...
    kjekt da, håper det blir glatt nok snart igjen. hihihi.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Ja jeg tror det blir flere muligheter ;)
    Bjørndalen-☼veig: Jeg har brukt dem - de er avbilda på det bildet med min lekre støvel på...
    Jo da - er litt glatt her enda - men ikke såååå ille som det var ;) Så de skal brukes ja. Ble bare litt snurt når det plutselig ikke var sååååå glatt lenger, haha!

    SvarSlett
  5. Kekunennene nenokek tetrerenengegtet bebrerodeddederer jejegeg ogeg, memenen beblelirer tetunengegvevinentet memeded bebilelkekjejørerinengega deda. God helg til deg fra ?

    SvarSlett
  6. Du siste anonyme: Røverspråket er aldri glemt! Herlig Heidi!!! Koklolemom fofrora Inongogeror

    SvarSlett