søndag 17. juli 2011

Trillinger!

Endelig fikk jeg se dem! Og det er ihvertfall trillinger! 

Bolla pinnsvin var i formiddag ute og lufta sine 3 små søte barn. 
Og jeg har blitt pinnsvinbestemor! (men jeg gidder ikke strikke noe til dem, bare så det er sagt)

Jeg visste jo det skulle skje. For de som ikke har fulgt med så lenge, bare les HER.



Den stolte mor Bolla!



Trilling 1

Trilling 2

Trilling 3

De vandra rundt i hver sin retning, så nytta ikke å få noe samla bilde nei!

Håper de greier seg godt i livet ♥

12 kommentarer:

  1. Hvor er de søde "dine trillinger" - nu må du se at få samling på den ( smiler)
    Ha´en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Så herlige de er da ;o) Jeg har alltid likt pinnsvin. Skulle ønske vi hadde noen her.
    Ha en fortsatt god sommer som kommer snart ;o)
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  3. Kan vel seie at det var søskenlikhet der....
    Vi pleier å ha pinnsvin i hagen vi også, men har ikkje sett dei i år!

    SvarSlett
  4. hei,
    men å nusselige de er da,
    leenge siden jeg sett pinnsvin,
    heldig deg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Jeg elsker pinnsvin :-)
    Ta godt vare på dem, og hils!
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  6. Cecilie von der Ohe17. juli 2011 kl. 17:43

    Det er morsomt med pinnsvin. Dessverre er det visst ikke så mange igjen av dem. Jeg tror nok ikke jeg heller hadde giddet å strikke klær til pinnsvin, men strikk heller noe til barnebarna.

    SvarSlett
  7. Så skjønne! Vi har visstnok også pinnsvin i Hagen selv om jeg ikke har sett dem selv i år. Men de ER blitt sett av andre! Veldig koselig synes jeg. :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Og de er definitivt eneggede, he he.

    SvarSlett
  9. Gratulerer :) og vær nå endelig forsiktig når du klapper dem ;))
    Klæm

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye:O)..ikke vnskelig å se at de er eneggede trillinger:O)
    Jeg har "bbarn-uke" denne uka, så her er det tidlig opp og normalt tidlig i seng;)
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  11. Hællæ....
    Noe så søtt og koslig en regnfull søndag skal du lete lenge etter...og jeg sier som deg,Inger...Jeg håper de greier seg godt i livet:)Gratulerer♥
    ☼klem fra ☼veig

    SvarSlett
  12. Å så fina de var. Elsker pinnsvin. Flotte nyttedyr. Takk for titten. ;)

    SvarSlett