onsdag 27. juli 2011

Herlige mormorunge ♥

Midt oppi tragedien som har vært, sier jeg bare: 
Takk for at mormorungen har vært her på ferie ♥
Ingen kan få oppmerksomhet bort fra tristhet som unger!

Og ingen må jobbe sånn for kost og losji som mormorungen:

Lager middag

Vasker bil

Henter post og går samtidig igang med å reparere hull i veien, 
så ikke mormor skal treffe dem...

Sanker inn ett bringebær

Og en neve blåbær

Setter igang med å snekre nye hagemøbler. Tror jeg...


Ja faktisk har ho jobba så mye så vi syns ho fortjente å få slappa av litt med en tur på stranda.

Kroppsbad frista ikke den lille frøkna, men tærne fikk ihvertfall en dupp ♥

9 kommentarer:

  1. En herlig mormorunge som er kjempeheldig
    å ha en mormor som du !
    STOOOR klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Herlig!

    Godt med noen som får tankene videre. :-)

    Klem
    ~elin~

    SvarSlett
  3. du må være verdens heldigste mormor!
    skjønn jente!
    klems;o)

    SvarSlett
  4. Så sant! Ungene flytter fokus så lett som bare det:)..og sannelig må det jobbes hos deg:O)
    Skjønner du koser deg, og det gjør mormorungen også;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  5. Herligste mormorungen! :)
    Det er bra at ungene tidlig lærer å jobbe for føden ;)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  6. Herlig mormorunge til
    ei herlig mormor.

    SvarSlett
  7. Hej Inger.
    Skønt at have sådan et lille barnebarn:)
    Ha´en god torsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  8. Hællæ Inger.
    Herlige bilder og herlige Tuva♥♥
    Livet må gå videre... og dette er vel toppen av lykke:))
    Klem til dere begge fra ☼veig

    SvarSlett
  9. Det føles godt å gjøre nytte for seg. Jeg husker godt da jeg skamklippet plenen med en manuell gressklipper hos mormor og morfar da jeg var barn. Selv trodde jeg at jeg hadde gjort en god jobb, men neste dag fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle klippe plenen. Jeg forstår at du storkoser deg når mormorungen er på besøk og håper det ikke drøyer for lenge til neste gang. Nå fikk jeg veldig lyst å spise den kurven med bringebær som jeg har stående i kjøleskapet. Ha en god kveld!

    SvarSlett