mandag 18. juli 2011

Feriebrev nr. 5

Siste feriebrev fra Danmark!

Jadda - vi fikk fint vær! Og det er sjælvæste meg som bader der ute!!! 
(Jeg lovte jo badebilde?)

Jadda - vi spiste god mat! Her en forrett ved Børkop Vandmølle


Hvor det selvfølgelig var Vandmølle!

Og mange ender!

Og grønne flasker!

Humla suser like mye i Danmark som i Norge!

Sauene breker i vei på dansk!

Og firemenningen (trur jeg) til Bolla Pinnsvin bodde i hagen vår!


Ellers kan jeg anbefale denne delen av Danmark! 
Det var kort vei til Fyn. Vi var i Odense, Fredericia, Middelfart og Vejle.

Hadde vi hatt med unger, så hadde vi nok også dratt til Legoland. 

Konklusjon: 
Danmark ER et yndigt land! Det er vakkert. Det er rent.
Og de velstelte hagene er et syn for øyet!

Men så var det språket da.. de skjønner jo ikke hva vi prekær om!

11 kommentarer:

  1. Ser bra ut. Flott badebilde :-P

    SvarSlett
  2. Danmark er et yndigt land !
    Fyn er fin ! heter en sang av Lasse og Mathilde
    (du kan høre den på youtube)
    Og solskinsøen Bornholm er ALLER best !
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Danmark er dejlig!
    :)
    Det er de grønne flaskene derfra også..

    SvarSlett
  4. dette så jammen meg herlig ut :))
    Men neste gang må du passe på å ikke ta et sånn nærbilde av badinga di - sterke saker det der ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Jeg legger meg til som følger, jeg. Har sittet og lest og humret. Jammen skriver du artig!
    Kommer plutselig tilbake (siden jeg også er mormor...)

    SvarSlett
  6. Guri: Jeg syns jeg var tøff som la ut badebilde ja! Det er nemlig ikke hverdagskost med mormorbading i havet altså!
    Oi - ny følger også plutselig, så koselig!

    SvarSlett
  7. her har du blogget og blogget og jeg følger ikke med....men Danmark ser bra ut ja- på fredag drar jeg dit! Og har på følelsen alle skal til Danmark i år?

    SvarSlett
  8. Danmark er virkelig et yndigt land, det verste kan være vinden...og at man må slå om til engelsk:O)
    Sannelig har du beveget deg på dypt vann:)
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Heidi: Så klart er Bornholm aller best ☼ Skal tilbake dit også!
    alexia: Poppis med Danmark ja! Yndet rejsemål!

    SvarSlett
  10. hei.
    så koselige bilder, å flott bade bilde av deg,du er og blir en tøffing,
    så deilig med ferie å med sola fremme er det jo toppers,
    ha en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Hej Inger.
    SPROGET - tja, men man kan også få lidt sjovt ud af det.
    Danmark er et dejligt land, okay jeg har jo også de "nationale" briller på.
    Ha´en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett