torsdag 14. juli 2011

Ord

Noen ganger kan man bli lei av å høre de samme ordene, om igjen og om igjen.

Her i huset er det nemlig et sted hvor det er litt trangt hvis vi møtes.. Da skjer det faktisk ganske ofte at det sies: Fløtt deg!!

Hva er da bedre enn å henge opp dette, som jeg bestilte av Guri og fikk i posten i går:


Genialt syns jeg! Nå trenger vi ikke si noe mer, bare ta en kikk på veggen!

Takk takk Guri! (det kom jo et til, men det forteller jeg om en annen gang!)

(Og jada - det blir flere reisebrev fra Danmark også. Etter hvert.) 

8 kommentarer:

  1. Skikkelig artig disse ordbildene, så når man har et slik "ordtak" hjemme, er det jo like godt å få det på veggen:O)
    Nyt dagen, her skinner sola, men kaldt;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Ha ha!! Der var det kommet opp ja :) Knallstilig :))
    Klæm

    SvarSlett
  3. Hehe, den skulle jeg hatt ja, her går det mye i nettopp de ordene. :-D stilig.

    SvarSlett
  4. Hej Inger
    Genial ide - med at hænge et skilt op.
    Ha´en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  5. hehe, kanskje jeg skulle bestilt et med "Dust!" på...eller "Duft!"

    SvarSlett
  6. Hehehe... Den var morsom.

    Kom nettopp over den morsomme bloggen din og har lagt meg til som følger! Nå skal jeg lese mere om feriebetraktningene dine i Danmark! :-)

    Fortsatt god sommer!
    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Hej Inger.
    Tak for din kommentar.
    Jeg har haft problemer med min blog siden i går kl. 15.00
    One com arbejder på at lave noget om -ØV
    Måske kan jeg sætte tekst ind - men pt. ingen billeder.....men jeg prøver.
    Ha´en god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett