torsdag 17. mai 2012

Vær og vel overstått

Da det plaska som verst ned i dag tidlig, 
var jeg sikker på at min bønn til værgudene 
ikke var hørt i år. 

Men det fantes en mulighet til...

Hvis jeg tok med regnstokken med ut - 
da ville det bli ☼


og det ble det!!!

Mormorungen gjorde samme smarte triks. 
Tok på gummistøvler.....

og det ble ☼ !

Vi prøvde å ta et bilde av oss i år også

og det beste ble sånn :


Vel overstått!


Her var det visst litt tråd og smuss 
og søl på gølvet, 
men du verden... så godt å få av seg skoa!!!




10 kommentarer:

  1. Lurt det der, her har det vært litt av altvær hele dagen, men sol når vi gikk i tog, hurra!
    Fine mormor og Tuva!
    God helg til dere.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen og vel overstått! I Trondheim har det visst ikke regnet så mye som idag siden 1893...men jeg holdt meg innendørs på hytta;)
    Flott bilde av deg og litjtuppa!
    Ha ei fin morgendag, klem;)

    SvarSlett
  3. så flott at dere fikk sol det fikk IKKE vi!
    fine bilder! ve overstått:))

    SvarSlett
  4. Gratulerer og vel overstått dag! Jeg hadde ikke på bunaden i fjor, da var jeg på jobb. Har ikke hatt den på i dag heller. Nå er det ferie og vi hadde champagnelunch på hytta og da blei det ingen bilkjøring til Kristiansand eller Lillesand. Nesten så jeg savner de vonde beina og følelsen av å ta av skoene....

    SvarSlett
  5. Så fine dere var! Her var det kaldeste 17. Mai vi har hatt på flere år, men fin dag likevel. Og deilig å ta av seg hele bunaden, puuuh

    SvarSlett
  6. Flotte damer i maiskrud.
    Godt å få av skoene.? Å JA.
    Sa en mormor til en annen mormor

    SvarSlett
  7. Vakre damer i flotte bunader. Den Oslobunaden er nydeleg.
    Her trua regnet heilt til kl 14 før det løsna så barnetoget hadde det bra.

    God 18. mai med slitne bein :)
    klem

    SvarSlett
  8. Vi hadde også med paraply, takk og lov, så slapp vi regnvær. :-)

    vel overstått, og fint bilde i år også. :-)

    SvarSlett
  9. He Inger.
    Herlige billeder af dig og dit lille barnebarn.
    Håber at I havde en god 17. maj dag.
    Ønsker dig en god week-end.) Knus

    SvarSlett
  10. Takk for herlige kommentarer alleihopa :)

    SvarSlett