torsdag 10. mai 2012

Ikke helt blanke ark...

....men hvis det for eksempel regner en dag
og noen, for eksempel mormorungen, 
har lyst til å fargelegge
og alle fargebøkene er farga ut


så kommer jeg her med et tips!


Pass på å ha blekk i skriver'n din
og skriv ut noen artige tegninger - 
klar til fargelegging!

Resultatet kan nemlig bli sånn:


eller sånn:

her signeres verket...
 

Smart - syns jeg, og mormorungen!
(og nei, jeg er ikke sponsa, hadde bare lyst til å dele idéen,
på en regnværsdag. Det kan komme flere sies det....)

10 kommentarer:

  1. Smart ide. Det kan vel komme noen sånne dager, så takk for tipset.
    Et annet sted man kan skrive ut tegninger er på nrk.super.no- Figurene fra barne tv finner du der. :-)

    SvarSlett
  2. Så lurt, det skal jeg huske på når Mannens barnebarn er på besøk hos oss.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - mormorungen syns det var stor stas! Morsomme tegninger å fargelegge!

      Slett
  3. Det er lurt.
    Jeg tror også det finnes flere sider av det slaget.
    Bruk dem flittig.
    Sa mormor til en annen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er mye man kan finne! Jeg ble tipsa av mormorungepappaen. Mye man ikke tenker på å lete etter!
      Mormorhilsen tilbake - har ikke fått vært på så mye bloggrunde, da det har vært litt besøk her som du skjønner :)

      Slett
    2. Vakkert besøk, ser jeg :-)

      Slett
  4. Takk for tipset !
    Sjå lisje pia kor konsentrert ho er. Bra gjort for ei 3 åring å male så fint :)
    Har kosa meg med 4 åringen i ettermiddag/kveld. Dei er så herlege ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ho er en perfeksjonist når det gjelder å farge. Blir sur hvis det kommer for mye utafor, haha! Jeg må si jeg er imponert, for ho kan allerede mange bokstaver og tall, og begynner å prøve å skrive bokstavene i navnet sitt.
      Heldige oss som kan kose oss med disse herlige ♥

      Slett
  5. Det var et godt tips :)
    Jeg bruker å kopiere fra malebøkene. Ungene finner en tegning de vil fargelegge og så lager vi en kopi. Da varer malebøkene til evig tid ;)
    Klæm

    SvarSlett