torsdag 10. mars 2011

Dopapir



Jeg trodde jeg var smart… som kjøpte dopapir på tilbud.
Men jeg fikk en overraskelse ja. Hva er nå dette? Rester etter Vælentæin?


Her står det skrevet at Jeg er gal, hel gal efter dig Hvem er gal etter meg? Dorullen? En danske?


Jeg forstår ingen ting. Men jeg vet i hvert fall at denne dorullen blir udrøy. Jeg er jo så spent hva det står på neste ark. Og neste… og neste….


Det står både på svensk, dansk og norsk. Jeg har visst mange som er gal i meg.
Jeg blir som ungene som drar ut hele dorullen nesten. Lurer fælt på om det står på siste ark:
Nå er det slutt! Du må henge opp en ny rull! Jeg har nemlig kjøpt six-pack ja.

5 kommentarer:

  1. hihihi,
    du kan bare glede deg,
    det står forskjellig på hver rull,
    mye moro i vente.
    fikk du den på tilbud,
    å hvilken kjede hadde det tro,
    ha en fin dag ,
    håper det ikke blir mye do flying..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hællæ...
    Hihihi,nå har jeg sett dette også...
    Har du vært på harrytur eller?
    Jeg trodde en dorull var en dorull jeg,men nå skjønner jeg jo at det er det ikke...men den skal vel brukes på vanlig måte?
    Tørk deg med kjærlighet da,Inger..hihi
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Sannelig var det do-lektyre, men du får smi deg med tålmodighet...men så koselig å få slike erklæringer på do:O)
    Kos deg hele kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Ha,ha nå fikk jeg meg en god latter!
    Du kan jo overføre "bloggen" din på dopapir,da får du mange rare "følgere".
    Dorullpoet eller surkålpoet går ut på det samme.
    HiHi!

    SvarSlett
  5. Halloen Inger...Mammamia...her sitter jeg godt planta i sofaen...og leser meg gjennom resultat av en boligmesse og skøytelesing : )Ender opp her på dopapir siden, helt av meglene sitter jeg og ler så tårene triller.
    Herlige deg sier jeg. <3 Digg you. Klem klem Margrete

    SvarSlett