mandag 30. september 2013

... da er'n vel over da vel...

.. hvem?
Sommer'n 2013.

Eller?

Vel - uansett.....
for noen er det badesesong hele året.

Og mormora forsøker 
å ta bilde av både stuping og aking.

Men i den farta mormorungen har,
så duger ikke engang mitt ganske nye kamera:

Klar for stup:

I vannet:

I farta på sklia:

Ja - det var en mormorunge 
der i full fart....



Her er jeg mormor!


Da jeg var fireogethalvt
hadde jeg knapt
hatt tåa ut i vannet.

Hurra for babysvømming
og videre kurs med lek, læring 
og moro i vannet -
året rundt!




10 kommentarer:

  1. Ei skikkeleg tøffe jente !!
    Ikkje godt å fange på film med slik fart nei ;)

    Takk for sangerhurra ♫
    mandagskveldklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - tøff og glad i vannet :)
      Nattaklem til deg og jubilanten :)

      Slett
  2. Sommaren er over, men jammen kjekt at badesesongen ikkje er over:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - den er helårs for noen - greit at sommer er over synes jeg. Nå er det vakker høst - så kommer forhåpentligvis en snill og litt kort, akkurat passe vinter, så en nydelig vår og plutselig er det sommer igjen :)

      Slett
  3. Har et lite vanntroll her også, er det ikke herlig når de føler seg trygge i vannet :-) koselige bilder. Pam

    SvarSlett
  4. plopp i vannet med mormorungen.
    herlig, sa denne mormoren til den andre og la ved to klemmer :) Del da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har delt som bare det - hatt mormorungebesøk, beste som er - sa denne mormora til den andre og klemte tilbake :)

      Slett