fredag 14. september 2012

Osloanorakkpositur

Fornøyd mormorunge 
føyer seg inn i 

18 kommentarer:

  1. Bare å line opp mormorungen i rekken :-)
    Flott ble den :-)
    God bedring, sa en mormor til en annen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den passa perfekt!
      Takk takk - sier en mormor som kjenner at ho har hals, øre og bihuler... til en annen :) Men det går over heldigvis!

      Slett
  2. Du er rene råstrikkeren! ...kjempefin denne! Får se om noen av mine også ønsker seg en slik:)
    Ha ei fin helg...tror jeg drar fra hjem fra hytta i morgen, for været er hustrig!!
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg har hatt en lang periode nå ;) Er jo periodestrikker egentlig...
      Fin hælj til deg også! Håper du ikke blåser bort!
      klem!

      Slett
  3. God og varm anorakk..(heiter den det ?)
    Nydeleg mormorunge :)

    Sender varme klemmer sørover !

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den heter Oslo-anorakk :)
      Og mormorungen er nydelig, helt enig!
      Varme klemmer tilbake!

      Slett
  4. Så fin!:)Klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlett
  5. Hvor er den flot.
    Ønsker dig en god week-end:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk Hanne Bente - det samme til deg og klem herfra!

      Slett
  6. Hei,
    For ein nydelig mormor unge :).....og i fin Osloanorakk.
    Kanskje noko å strikke for meg som snart skal bli....mormor for fyrste gong. Guri som eg gled meg :)
    Ha ein deilig dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Moro å strikke!
      Ja bare gled deg til å bli mormor, det er topp!
      Koselig med nytt bekjentskap!
      Go' hælj til deg!

      Slett
  7. Heia mormor!
    Takk for koselig hilsen hos meg, savner deg og:)
    (Er i tenkeboksen ifht blogging...)
    Nydelige mormorungen i fiiin genser! God klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godkjent unnskyldning :) Alt til sin tid - og godt man kan bestemme sjøl! Men ille kos'lig å høre fra deg du søte WB :)
      Klem tilbake

      Slett