tirsdag 14. juni 2011

Kun mistenkt....






Det trengs en forklaring. På mysteriet om prestekragen. Alle tror sikkert at mormorungen får lov til ALT. At ho blir utrolig bortskjemt her. Okay - ho får lov til mye, men ikke ALT.

Og hadde jeg sett at ho hadde begynt å ta den "Elsker, elsker ikke" -regla i går igjen, så hadde jeg sagt pent nei. Tror jeg.

Men dette ble faktisk ikke oppdaga før etter vi hadde kjørt mormorungen tilbake til Oslo.

Jeg har altså skyldt offentlig på mormorungen. Tenk om det ikke er henne som har gjort det! Tenk om det er en fugl. Eller et pinnsvin. Eller en humle????

Så mormorungen er bare mistenkt. Og det holder ikke. Men neste gang ho kommer skal jeg fotfølge lille ungen, hvis jeg greier ;-)

3 kommentarer:

  1. Hehe, lykke til med DET i alle fall. Det kan selvfølgelig være vinden også..eller et fly..bananer i pysjamas.. en grønn edderkopp eller en liten flue.. Ja-blir stadig overrasket over mormorER sin evne til bortforklaringer. Herlig.

    SvarSlett
  2. Herlige unge:O)) Min prins-I er en mester i å plukke blomster til meg, og for å si det sånn, han går ikke langt før han plukker:O))
    Klem;)

    SvarSlett
  3. Hun har bare hygge sig.
    For mange, mange år siden, plukkede jeg hoveder af alle min mormor´s tulipanen, men jeg tror ikke at jeg fik ros for det - men min mormor har sikkert fået nogle flotte tulipanen året efter.
    Ha´en god tirsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett