onsdag 25. mai 2011

Heldige meg!!!!


Ja, jeg er faktisk kjempeheldig!

Jeg har fått brev om at jeg har vunnet i et Britisk lotteri!! Hurra altså. 
Og tenk - jeg har vunnet 1 million britiske Pund. Her snakker vi summer!


Loddnummer og tall som ble trukket ut er nevnt i brevet.

Det er mange år siden jeg var i England, men jeg husker faktisk ikke at jeg tok lodd! Tenk at man kan glemme sånt!

Jeg må jo selvfølgelig svare på noe da, til Agent Mr. Fred Peters.  Men jeg har ikke tid til det akkurat nå, for jeg fant på noe kjempelurt!!

Jeg tar rett og slett og bruker de talla som de sa ble trukket ut og leverer inn en Viking-lotto-lapp med dem jeg. Smart vel!

Jeg nøyer meg nemlig ikke med 1 million Britiske Pund. Det er for lite. 
Jeg håper å vinne minst 45 NOK på de talla. Johooo!

Må ile i butikken før kl. 1800 med lappen min. Skal fortelle i morra om det var lykketall.
Hilsen lykkelige meg (som er helt i ekstase!!!)

5 kommentarer:

  1. hihihi..
    så heldig du deler vel med deg ,tar alle dine følgere med på London tur..hihi.

    lykke til i dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. GRATULERER!!!!! m i s u n n e l i g

    SvarSlett
  3. Du er blant de få utvalgte!!....lenge siden jeg var det, men jeg har erfart det samme:O))
    Tvitvi!!

    SvarSlett
  4. Jeg har også vunnet! Mange ganger!
    Hilsen Pia, som ikke får logga seg inn. Det er verre enn å ikke få logga seg av;)

    SvarSlett
  5. Juhuuuu....... :-D
    Håper talla bringer deg lykke uansett. :-))

    SvarSlett