mandag 14. januar 2013

Min vekt....

... prøver å gjemme seg, 
men stikker seg stadig fram...

Alle ser vel at det er et advarselsskilt? 
Full stopp?

Nå har jeg fått et bedre forhold til den.
Det viser seg nemlig at den er raus.

Mormorungepappaen sa at 
mormorungen veide 
13,5 kg.
Vi måtte prøve.
Vekta stoppa på 
14 kg.

Etter mine regnekunnskaper og 
med litt fantasi som jeg til tider 
kan være i bestittelse av,
så er denne vekta for raus.
Den plusser på en halv kilo 
ved hver 13. kilo.

Da har jeg gått ned en del i vekt.
Uten å si for mye om hvor mye jeg har gått ned,
kan jeg si at jeg er ganske fornøyd.

Takk til vekta.

Hadde jeg vært journalist,
kunne jeg lagd overskrift
om denne slankemetoden i aviser
og ukeblader.
Men det er jeg ikke.


11 kommentarer:

  1. Juhuu! For en flott vekt! Jeg tror nok du har tenkt helt riktig der. :-)

    Ha en fin dag, nå tar jeg med meg min kalde kropp og tar en siesta.

    SvarSlett
  2. Klart beste slankemetoda !
    Kjekt innlegg Inger. Oppmuntrande for alle :)

    Ha ein fin måndag der sør :)

    SvarSlett
  3. Kjekt med vekter som lyver i "feil" retning.
    Da blir man plutselig letter :)
    Pass godt på den der. Tenk om noen fant ut at akkurat den er det beste slanketipset, sa denne mormoren til en annen og lag ved en gratulasjonsklem i anledning færre kilo :)

    SvarSlett
  4. For en raus og sjarmerende vekt....flere skulle har en sånn en!

    SvarSlett
  5. Haha! Eg må ha ei slik :-)

    SvarSlett
  6. Jeg er så heldig å ha den samme vekta som før...den står på badet ;)..gjenganger på fb:))
    herlig å vite at man egentlig ikke kan stole på noen..ikke engang sin egen vekt:))
    Nyt dagen..og vekta..og du kan godt sende det under "ordet fritt"..klemmings:)

    SvarSlett
  7. Alltid oppmuntrende å gå ned i vekt! :)

    SvarSlett
  8. En sånn vekt må jeg absolutt skaffe meg!!

    SvarSlett
  9. Helt bevisst og veldig overlagt har jeg bestemt at noen vekt (annet enn kjøkkenvekt) skal ikke innom døra her hos meg! Blir bare deprimert av hele shiten....... Får heller glede meg over at buksa blir større ;)
    KLÆM

    SvarSlett