lørdag 31. desember 2011

Velkommen 2012...

Jeg ønsker alle mine kjente og ukjente følgere 
et godt og friskt 
2012 
og takker for følget gjennom 
2011.
Må 2012 bli et år vi kan se 
tilbake til med glede 


                                 ♥                   
Kos dere på dette årets siste dag. 
Og får du ikke sett nok fyrverkeri, 
så lar jeg dette bildet tatt fra verandaen min 
for 2 dager siden tale for seg. 
Himmelen kan nemlig selv 
lage sitt eget 
fyrverkeri 

Nyttårsklem til deg og dine 
fra Inger

12 kommentarer:

  1. Ja ofte gjør naturen selv den beste jobben. Ønsker deg og dine også et godt nytt år.

    SvarSlett
  2. Eg er ikkje så veldig glad i rakettar. Bildet ditt var mykje finare!
    Ha eit riktig godt nytt år, kjære deg!

    SvarSlett
  3. Og som alltid er naturen den flinkeste :-)
    Ha et fornydelig nytt år :-)

    SvarSlett
  4. Skulle ønske alle hadde nøyd seg med himmelens fyrverkeri!
    Takk for mang en latter her inne, jeg har kost meg:O)
    Et godt nytt år ønskes deg og dine!!..så blogges vi igjen!
    Nyttårsklem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    Kos deg ikveld,
    takk for året som er gått.
    :)

    SvarSlett
  6. Riktig godt nyttår til deg og dine. Hyggelig å bli "kjent" med deg.
    Klem!

    SvarSlett
  7. Et flott nytt år fra meg til deg :-) og jeg kan godt hjelpe deg å lage header om du vil :-) bare gi meg et pip

    SvarSlett
  8. Jeg liker det ekte himmelfyrverkeriet best jeg. :-) Takk for et hyggelig bloggbekjentskap, vi blogges videre neste år.

    Godt nyttår ønskes deg og dine fra Løtens dype skoger. :-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Ynskjer deg og dine eit godt nytt år.
    Takk for alle gode og artige stunder med dei fortreffelege innlegga dine.

    Nyårsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Ønsker deg og dine et fantastisk 2012 :)
    Klæm

    SvarSlett
  11. Et godt nyttår til deg! Gleder meg til å følge denne artige bloggen din inn i 2012!

    SvarSlett