mandag 26. desember 2011

Strikkeabstinens...

Jeg var sikker på at jeg nå var ute av min 
periodestrikkerperiode.
Jeg sprakk.
Jeg strikka Hello Kitty-sett av Falk-garn.
Jeg leste i dag i boka til gutta som strikker dokker.
Jeg leste at det var best å strikke av Falk-garn.
Typisk.

Jeg gjentar: 
Jeg sprakk.
Jeg hadde garn igjen.
Jeg har begynt på nok et knotete arbeide.
Jeg har begynt å strikke et innmari langt bein.
Jeg måtte jo selvfølgelig strikke i striper.
Jeg velger jo ikke alltid enkleste løsning.
Jeg ønsker meg sjøl lykke til 
og håper jeg skal på avvenning 
i januar en gang...

5 kommentarer:

  1. Er det ikke ille??:O)) Jeg er overbevist om at så lenge man strikker, kan man ikke gjøre noe galt...annet enn en feilmaske, men det hører med:O)
    Selv har jeg vært strikkeslapp..og føler heller ikke abstinens..så jeg er vel ikke helt frisk;)
    Nyt romjula videre,klemmings;)

    SvarSlett
  2. Ha - den avvenningen kan du se langt etter, tenker jeg. Jeg pleier også å sende meg selv på avvenning med jevne mellomrom, ikke bare fra strikking, men helst fra det.
    Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Det funker ikke.
    Ha en fin romjul MED strikkepinner.

    SvarSlett
  3. Tilfeldigheter??? Jeg sitter også her og Falker meg ;) Dog ikke strikkedukker, men pulsvarmere ;)
    Ha en flott romjulskveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Hej Inger.
    Strik du bare løs....
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  5. Strikking kan vel ikke være den største lasten i livet.....plutselig en dag kommer strikkeresultatet vel med....

    Ha en fin strikkende romjul.

    SvarSlett