torsdag 4. august 2011

Klagærn'te på sommervær mer

Godt vi er skapt sånn vi mennesker. At vi husker de gode varme sommerdagene best. 
Nå syns jeg faktisk at sommeren har vært fantastisk i år! 
Selv om den kanskje ikke har hatt så mange ☼ dager. 
Men i mitt hode har det nå vært en flott sommer! Og det er mye av den igjen også!

Unnskyld hvis jeg er overentusiastisk over været for tiden. 
Jeg vet det ikke er likt over alt i Norge som det er her.. 
Men det drypper vel litt på dere andre også håper jeg!

Sommerværet må dokumenteres. Så jeg kan se på det i juni/juli neste år. 
For er det ikke bra vær da, så veit jeg at det BLIR bra!

Så herved - bilder fra i går og i dag: 
(og ja - mormorungen er her, herlig! )


Vi har på vest - uten protest!


Stas å bære vesten hjem også! Og kanina selvfølgelig!

Nok en båttur i dag. Og steinkastearmen er klar!

Blir det for hett er det bare å slå opp en paraply!

En liten lur på veien hjem er deilig!

Et skrubbsår på kneet hører sommer'n til!

Men det var sjælvæste kanina som fikk på plaster!

Fortsatt god sommer til alle ☼

5 kommentarer:

  1. Selvfølgelig måtte jo Kanina få seg et sympatiplaster!! Plaster er universalmiddel mot det aller meste er min erfaring :)
    Herlige bilder :) Det har faktisk vært sol her også i dag, men med nordavind i tillegg blir det ikke noe særlig med varme.....
    Kos deg med finværet :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. Såå koselige bilder! Klart man har vest i båt...det er de voksne menn som er verstinger her:)
    Vi har hatt 3.dag med sol på 3 uker idag, men skal være prinsepasser i helga, så vi er hjemme på bytur..og her har de hatt mye mer sol enn nordmøre..
    Kos deg videre,klemmings;)

    SvarSlett
  3. Hej Inger.
    Så skønne billeder:)
    Há en god fredag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett