fredag 28. november 2014

...det er av barn...

...og noen andre...

man får høre sannheten av.

Du trenger ikke strikke julegaver 
til meg i år, mormor.
Strikk heller til noen andre du.
Jeg har fått så mange ganger jeg.

Men jeg ønsker meg veldig 
Lego Friends altså!

Jaja - da ble det førjulsgave.
For jeg måtte jo for min egen del 
følge tradisjonene.




Fine sokker mormor!
Kanina kan låne de så lenge. 
De var litt varme.

Men kjekt å ha når nettene
blir lange og kulda setter inn
tenkte mormora fornøyd!

8 kommentarer:

  1. Hi, hi, de myke pakkene er vel ikke så populære.
    Har fått lang ønskeliste av 7-åringen. Hun har tegnet de tingene hun ønsker seg og skrevet navnene på butikkene hvor de kan kjøpes. Den eneste myke pakken, blir eventuelt en kjole :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi ja.... men til hennes forsvar må jeg si at ho alltid er glad for alt ho får ... og jeg husker jo sjøl fra barndommen at strikka sokker ikke sto helt øverst på ønskelista ;) Moro med jul og unger!

      Slett
  2. Herlege og ærlege desse små :-)

    Ha fin 1.Adventssøndag/helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg! Koselig å tenne det første lys i morgen 😊

      Slett
  3. Sokker står sjelden øverst på ønskelisten hos barn. Men de får. likevel :)
    Ble nok legoførjulpakke her også og den var i alle fall velkommen.
    Sa denne mormoren til morfarmoren og la ved en klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sånn er det med den saken, sa mormorfarmora til mormoren og la ved førstesøndagiadvendklemmen :)

      Slett
  4. Sokker er alltid bra å ha!

    SvarSlett
  5. Dei veit kva dei vil, og godt er det.
    Men lestane blir nok deilige å ha på seg når ho frys på beina :)
    Klem

    SvarSlett